10. edycja budżetu obywatelskiego na Mokotowie
2022-12-06 |
Wystartowała jubileuszowa, 10. edycja budżetu obywatelskiego w stolicy. Projekty można zgłaszać do 25 stycznia 2023, a zainteresowani mieszkańcy mogą liczyć na wsparcie w trakcie dyżurów urzędników i możliwości konsultacji swoich projektów. Szczegóły na: https://bo.um.warszawa.pl/ oraz https://um.warszawa.pl/waw/bo/wsparcie-pracownikow-urzedu-10-edycja.
Dyżury konsultacyjne w grudniu 2022 r. (pomoc w wypełnieniu formularza oraz w kwestiach merytorycznych):
• 12 i 19 grudnia, godz. 16.00 do 17.00
Urząd Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27, Wydział Obsługi Mieszkańców
Harmonogram 10. edycji budżetu obywatelskiego:
• Zgłaszanie projektów: od 1 grudnia 2022 r. do 25 stycznia 2023 r.
• Ocena zgłoszonych projektów: od 26 stycznia do 4 maja 2023 r.
• Składanie odwołań: od 4 do 11 maja 2023 r.
• Rozpatrywanie odwołań: od 4 do 31 maja 2023 r.
• Głosowanie na projekty: od 15 do 30 czerwca 2023 r.
• Ogłoszenie wyników: 13 lipca 2023 r.
• Realizacja projektów: 2024 r.
Kwota przeznaczona na budżet obywatelski w Dzielnicy Mokotów to 8 722 733 zł. Limit na projekt w Dzielnicy Mokotów wynosi 1 744 547 zł.
Koordynator ds. budżetu obywatelskiego w Dzielnicy Mokotów Dariusz Sitterle
mail: dsitterle@um.warszawa.pl, mokotow.bo@um.warszawa.pl, tel. 22 443 63 32